Укрзалізниця блокує облікові записи українців: подробиці
Укрзалізниця блокує у своїх системах «перекупщиків», які масовано скуповують квитки для перепродажу.
Редакція пояснює, що робити, якщо раптом ваш обліковий запис підпав під блокування.
В компанії Укрзалізниця пояснюють, що мобільний застосунок Укрзалізниці запущено для зручності замовлень індивідуальних поїздок – для себе, родини, кількох друзів. Застосунок є найпопулярнішим каналом продажу квитків та має понад 1 млн активних користувачів. 98% з них купують не більше 5 квитків на тиждень.
Разом із тим окремі користувачі здійснюють масові замовлення, іноді на 500+ квитків. При цьому, замовлення здійснюються постійно на різних пасажирів. Для уникнення спроб перепродажу квитків (а оголошення про таке можна знаходити на різноманітних онлайн-платформах) УЗ змінює процеси, щоб спростити купівлю квитків добросовісним клієнтам та перешкодити діяльності “квиткових спекулянтів”.
Зокрема, постійно аналізується аномальна активність окремих облікових записів і у випадку, якщо вони використовуються не для бронювання індивідуальних поїздок, а для масованого викупу квитків на різні прізвища – такі облікові записи можуть призупинятися.
В компанії роз’яснили деталі:
Які акаунти може бути заблоковано:
Користувачів, що постійно оформлюють квитки не для себе, а на різних пасажирів (на 10 та більше протягом тижня). Нагадаємо, згідно Правил перевезення пасажирів, якщо є потреба оформити групу у 10+ осіб – такі поїздки оформлюються як групові замовлення (див. далі – для них також створено зручну онлайн форму).
Підставою для блокування може стати також аномальна активність по поверненням квитків і купівлі на інші прізвища тих же місць (це – тактика «перекупщиків», які вибирають місця, як тільки поступають до продажу, а потім підшуковують покупців).
Що робити, якщо обліковий запис заблоковано:
Оформлювати групове замовлення за правилом та використовувати застосунок для власних подорожей з родиною та друзями. Якщо все ж таки виникла якась помилка – дзвоніть нам на 0 800 503 111, оперативно розберемося.
Де все ж таки здійснювати групові замовлення:
На спеціально створеному для цього ресурсі https://services.uz.gov.ua/
Чи буде Укрзалізниця полегшувати роботу travel-відділам крупних компаній, туристичним операторам та іншим організаціям, що не займаються перепродажем квитків, але оформлюють багато квитків на різні прізвища:
Буде! Компанія вже працює над верифікацією особистості користувача через Дію та розглядає допрацювання індивідуальних кабінетів для корпоративних замовників.
Чи буде Укрзалізниця надалі продовжувати боротьбу із «квитковими перекупами»:
Неодмінно! Окрім блокування облікових записів із аномальною активністю УЗ й надалі змінюватиме процеси та додаватиме онлайн-інструменти, щоб розширювати доступність квитків для добросовісних пасажирів та обмежувати самі можливості перепродавати квитки.