Gorozhanin.com.ua

Електронна трудова книжка: як подати відомості для її створення

29 июня
13:42 2022

Електронна трудова книжка: як подати відомості для її створення

Попри те, що після запровадження електронних трудових книжок вже минув час, питання, як їх оформити виникають досі. Насправді, для їх створення, відомості може подати як страхувальник за працівників, так і сам працівник. Це можна зробити через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Про це повідомляє редакція з посиланням на прес-службу ПФУ.

Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперової трудової. Її впровадили, щоб удосконалити облік трудової діяльності українців, зменшити паперовий документообіг і пов’язані з цим ризики втрати чи пошкодження документів.

Також сучасна система дає змогу працівникам будь-коли перевіряти страховий стаж, а в майбутньому – автоматично вийти на пенсію без візиту до Пенсійного фонду.

Відомості про трудову діяльність подаються через веб-портал ПФУ:

  • у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;
  • в оцифрованому вигляді — шляхом створення запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.

Скановані копії мають бути в кольоровому форматі з оригіналів документів та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів.

Подаються такі відомості з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Статьи по теме

Последние новости

У Дніпрі та передмісті деякі вулиці залишились без води: адреси відключень

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.