Gorozhanin.com.ua

Чому поворотник став швидше моргати?

16 апреля
08:00 2020

Іноді водій раптом з подивом зауважує, що покажчик повороту в комбінації приладів став моргати в два рази швидше, ніж раніше. Чому так відбувається?

Якщо у автомобіля перегорає одна з ламп покажчиків повороту, то опір у ланцюзі збільшується. Раніше водії могли визначити, що одна з ламп несправна, сидячи за кермом. Якщо перегорала лампа на одному з бортів автомобіля, опір в ланцюзі збільшувався, моргання відбувалося частіше.

У сучасних автомобілях замість ниток, що нагріваються, є електронне реле поворотів. Воно може знаходитись окремо або входити в блок комфорту.

Тобто звична функція контролю справності ламп покажчиків повороту збереглася. А от лампи повторювачів покажчиків повороту маленькі і слабкі, вони таким способом не перевіряються.

Якщо реле зачастило, то це не означає, що обов’язково перегоріла одна з ламп. Може, ви встановили у вказівники повороту світлодіодні лампи, яким потрібно у кілька разів менше струму. В результаті система вважає, що стався обрив ланцюга.

Для того, щоб поворотники зі світлодіодами моргали з відповідною частотою, потрібно взяти баластні резистори. Але в цьому немає сенсу. Чому? Хоча б тому, наприклад, що в цьому випадку ви довго не дізнаєтеся про несправності, якщо перегорить одна з світлодіодних ламп.

The post Чому поворотник став швидше моргати? appeared first on Today.ua.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/acoareis/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Пожежа на Олексіївці: 51-річна жінка отримала опіки, — ФОТО

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.