Зраджують «Київстару» та псують телефони: у жителів будинку у Дніпрі забрали інтернет
В одному з будинків Дніпра вже понад 10 днів не працює домашній інтернет від «Київстар». Точніше працює, але з перебоями та не у всіх. Це не властиво для цього провайдера, але проблема незрозуміла.
Про це повідомляє редакція сайту 056.
Проблеми з інтернетом почалися після того, як фахівці оператора провели ремонт. Жителі будинку телефонували в сервісний центр та повідомляли, що послуга зникла. Заявки приймали, але їх обробку весь час переносили.
Інтернет не з’являвся. При підключенні повідомлялось, що без доступу, а кнопка на роутері, яка відповідає за зв’язок так і не загоралася.
Раніше на лілії підтримки оператори говорили, що інформацію передали в технічний відділ і там спеціалісти працюють, що вирішення проблеми буде прискорено, а кошти відшкодують. Також недоречно пропонували актуальні акції від «Київстару».
Але сьогодні сказали, що вони бачать в системі, що інтернет є, що він функціонує і питань до них не має бути. На прохання прислати майстра, сказали, що виклик коштує 60 грн і він приїде після обробки заяви.
Які способи вирішення проблеми знайшли жителі будинку
В наш час складно без інтернету. Тому майже два тижні жителі будинку «викручуються» як можуть. Хтось просить пароль у сусідів. А хтось настільки образився і втомився чекати, що підключив інтернет інших провайдерів. Деякі жителі роздають мегабайти з телефонів, ввімкнувши функцію роутера. Але це псує пристрої, швидко саджаючи батареї.
Що кажуть ті, в кого зник інтернет від «Київстару»
«Я думаю що у Київстар не має повної картини стану інтернету по будинку, в одних він є в інших немає, а пишуть в СМС що усувають. У мене з’явився ще 3 дні тому, а сьогодні знову повідомлення надіслали з датою усунення. Або кваліфікація знизилася, або пофігізм», — пише Наталія.
Деяким вдалося розв’язати проблему самостійно. Хоча вона залишається для більшості користувачів.
«Тиждень тому злетіла IP адреса через їх ремонти, підключив кабель до ноутбука і продиктував їм іншу адресу, що висвітилася, зробили інтернет того ж дня», — повідомив Євгеній.
Тетяна відповіла, що це дуже круто, але пожалілася, що в неї наразі такої можливості немає.
У мене не працює два тижні. І «годують сніданками», що прийде майстер. Не у всіх працює інтернет у другому під’їзді. Київстар поки не може сказати, коли працюватиме ця послуга. Проблема із обладнанням», — пояснила вона.
Сподіваємося, що Київстар не втратить свою репутацію та користувачів і найближчим часом відновить послугу. Адже ці клієнти вибрали саме його, показавши довіру.