Факультет природних наук та менеджменту Полтавського педагогічного університету запрошує на навчання на інноваційних освітніх програмах
Факультет природничих наук та менеджменту Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка пропонує сучасну освіту, яка забезпечить вам глибокі знання та практичні навички. Ми пропонуємо інноваційні освітні програми, що відповідають сучасним вимогам та стандартам.
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації пропонує отримати сучасні теоретичні знання та практичні навички за трьома освітніми програмами: «Біологія», «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). Фізична реабілітація», «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). Фізична реабілітація (скорочений термін навчання (вступ на навчання на основі диплома молодшого спеціаліста)» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти.
Метою освітньої програми «Біологія» за спеціальністю 091 Біологія та біохімія є підготовка висококваліфікованих конкурентноздатних креативних фахівців у галузі біології, здатних вирішувати складі спеціалізовані та практичні проблеми у галузі біології та суміжних наук із метою оцінки стану біологічних систем різного рівня організації, їх використання та моніторингу; формування професійних компетентностей в біології за рахунок реалізації індивідуальних освітніх траєкторій.
Посади: після закінчення навчання за освітньою програмою «Біологія» фахівець здатний виконувати професійну роботу асистента біолога, лаборанта (біологічні дослідження), техніка-лаборанта, наукового співробітника (біологія).
Метою освітніх програм «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). Фізична реабілітація» та «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). Фізична реабілітація (скорочений термін навчання)» за спеціальністю 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) є підготовка на засадах студентоцентрованого підходу конкурентоспроможних фахівців, здатних забезпечувати високу якість освітнього процесу з біології та основ здоров’я людини у закладах загальної середньої освіти відповідно до потреб держави, суспільства, сучасного ринку праці та вимог нової української школи, шляхом створення рівних можливостей для повної реалізації їхніх індивідуальних освітніх потреб, здібностей і талантів.
Посади: вчитель біології та основ здоров’я людини закладу загальної середньої освіти, експерт, консультант та радник із фахових питань у державних і приватних установах, в органах виконавчої влади, місцевого самоврядування, в громадських організаціях, консультант з питань здорового способу життя, фахівець із фізичної реабілітації в закладах загальної середньої освіти.
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології: Освітні програми зі спеціальностей 014.15 Середня освіта (Природничі науки) та 101 Екологія
Спеціальність 014.15 Середня освіта (Природничі науки).
Метою ОП є: підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців у галузі освіти в предметній області навчання природничих наук, яка полягає у формуванні загальних і професійних компетентностей.
Посади: учитель природничих наук, фізики, хімії, біології у закладах загальної середньої освіти, позашкільних навчально-виховних закладках, професійно-технічних училищах, технікумах, коледжах, ліцеях.
Спеціальність 101 Екологія. Метою ОП є: формування загальних і професійних компетентностей, що надають можливість вільного доступу до працевлаштування в у галузі екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування; набуття понять, концепцій, принципів природничих наук, сучасної екології, їх використання для охорони навколишнього середовища, збалансованого природокористування та сталого розвитку та методів натурних, лабораторних та дистанційних досліджень будови та властивостей екологічних систем різного рівня та походження, що достатні для розв’язання комплексних проблем у професійній діяльності.
Посади: державні екологічніі природоресурсні установи й організації, підприємства, науково-дослідні установи, об’єкти природо-заповідного фонду. регіональні екологічні інспекції, лабораторії, музеї, рекреаційні об’єкти, туристичні організації, органи державного управління та місцевого самоврядування.
Кафедра хімії та методики викладання хімії Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка є єдиним закладом вищої освіти в Полтаві, який забезпечує сучасний рівень підготовки майбутніх учителів хімії для навчальних закладів різних типів, а також фахівців-хіміків для різноманітних лабораторій та наукових установ.
Освітньо-професійні програми «Середня освіта (Хімія)» та «Хімія». орієнтовані на здобуття студентами професійних знань, умінь та навичок, формування загальної та фахової компетенції для успішного здійснення професійної діяльності.
Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Хімія)» за спеціальністю 014.06 Середня освіта (Хімія) має на меті підготовку конкурентоспроможних фахівців, здатних забезпечувати високу якість освітнього процесу з хімії у закладах загальної середньої освіти відповідно до потреб держави, суспільства, сучасного ринку праці та вимог нової української школи. Програма передбачає ґрунтовне вивчення базових хімічних дисциплін, методики навчання хімії та природничих дисциплін, а також дисциплін психолого-педагогічного циклу.
Освітньо-професійна програма «Хімія» за спеціальністю 102 Хімія спрямована на підготовку фахівців, які здатні працювати у різноманітних лабораторіях, науково-дослідних установах, промислових підприємствах, а також брати участь у наукових дослідженнях та розробках. Студенти отримують практичні навички роботи в сучасних лабораторіях, засвоюють методи аналізу і синтезу хімічних сполук, вчаться використовувати сучасні технології та обладнання.
Навчання за спеціальністю 102 Хімія та 014.06 Середня освіта (Хімія) дає можливість студентам долучитися до міжнародної академічної мобільності, отримати досвід роботи в найкращих лабораторіях регіону, брати участь у міжнародних наукових проектах. Студенти отримують практичні навички роботи в хімічній лабораторії та з комп’ютерною технікою під час численних лабораторних практикумів, а також беруть участь у науково-популярних заходах кафедри хімії та методики викладання хімії.
Випускники спеціальностей 014.06 Середня освіта (Хімія) та 102 Хімія Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка мають змогу працевлаштуватись:1 педагогічний працівник (учитель хімії, керівник хімічних гуртків, посади в системі освіти та посади держслужбовців у органах місцевої влади, що вимагають педагогічної освіти); хімік (науковий працівник, інженер або лаборант у виробничих, експертних або науково-дослідних установах та лабораторіях, менеджер із продажу хімічної продукції тощо);
Спеціальності забезпечують підготовку магістрів. Наші випускники працюють у закладах загальної середньої, фахової передвищої та вищої освіти України, у науково-дослідних установах, виробничих та експертних лабораторіях, у структурі МВС, на промислових підприємствах, займають керівні посади у системі освіти.
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти здійснює набір вступників для підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 024 Хореографія
Метою ОП «Хореографія» є: підготовка конкурентоспроможних фахівців у сфері сценічного хореографічного мистецтва і освіти, здатних самостійно розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в процесі професійної діяльності
Фахівець здатний виконувати роботу за професіями: балетмейстер; викладач фахових дисциплін; методист навчального закладу початкової мистецької освіти та позашкільної освіти; хореограф; керівник танцювального колективу; керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.); методист культурно-освітнього закладу.
Згідно з International Standard ClassificationofOccupation 2008 (ISCO-08) магістр може обіймати такі посади: UniversityandHigherEducationTeachers; OtherTeachingProfessionals; CreativeandPerformingArtists.
Спеціальність 026 Сценічне мистецтво. Освітня програма «Сучасний сценічний танець. Режисура танцтеатру» термін навчання — 3 роки 10 місяців (денна та заочна форми навчання).
Освітня кваліфікація – бакалавр сценічного мистецтва. Професійна кваліфікація – Режисер-постановник, асистент балетмейстера, викладач, артист.
Метою ОП «Сучасний сценічний танець. Режисура танцтеатру» є: комплексна підготовка високо кваліфікованих фахівців у сфері сценічного хореографічного мистецтва, які володіють знаннями з теорії та історії культури й мистецтв, методологією викладацької діяльності; здатних реалізовувати в практичній діяльності балетмейстерські, режисерські, виконавські, викладацькі, організаційно-управлінські вміння та навички та самостійно розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в процесі професійної діяльності.
Фахівець здатний виконувати роботу за професіями:асистент балетмейстера; режисер-постановник; викладач хореографічних дисциплін; хореограф; артист балету; артист (танцювального ансамблю, танцювального колективу); керівник колективу (танцтеатру); керівник художній; керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.); методист культурно-освітнього закладу; методист позашкільного закладу.
Згідно з International Standard ClassificationofOccupation 2008 (ISCO-08) магістр може обіймати такі посади: UniversityandHigherEducationTeachers; OtherTeachingProfessionals; CreativeandPerformingArtists.
Освітні програми з позашкільної освіти – першого бакалаврського рівня «Позашкільна освіта. Артмейкерство.» та другого магістерського рівня «Позашкільна освіта» зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.
Метою ОП «Позашкільна освіта. Артмейкерство» є: підготовка фахівців, формування та розвиток професійних компетентностей здобувачів освіти, здатних творчо застосовувати на практиці сучасні педагогічні форми, методи та прийоми, готових до розв’язування складних спеціалізованих задач професійної діяльності у галузі позашкільної освіти та виховної, мистецько-дозвіллєвої та артдіяльності.
Професійна кваліфікація:фахівець у сфері позашкільної освіти, керівник аматорського дитячого колективу, керівник гуртка.
Посади:керівник аматорського дитячого колективу, (гуртка, студії та ін., фахівець у сфері позашкільної освіти, фахівець із організації дозвілля, культорганізатор закладу позашкільної освіти, організатор громадських заходів, організатор культурно-дозвіллєвої діяльності, організатор театралізованих народних свят та обрядів.
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна.
На кафедрі здійснюється набір за освітньо-професійними програмами «Менеджмент (Управління інноваційною діяльністю)» та «Менеджмент (Управління проектами)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти; «Менеджмент (Управління інноваційною діяльністю)» та «Менеджмент (Управління проектами)», «Менеджмент (Управління навчальним закладом)» другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Які переваги освітніх програм спеціальності 073 Менеджмент?
Менеджер — одна з найбільш затребуваних на сучасному ринку праці професій, тож опанування освітніх програм бакалаврського та магістерського рівнів кафедри педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна робить молоду людину конкурентоспроможним і перспективним менеджером, лідером, керівником. Оволодіння технологіями організації праці та самоменеджменту закладає основи не лише професійного, а й життєвого успіху, наближає молодь до реалізації найбільш сміливих мрій.
Що ми гарантуємо?
Підготовка бакалаврів та магістрів з менеджменту, менеджерів високого рівня, які володіють спеціальними фундаментальними знаннями та практичними навичками із менеджменту інноваційної діяльності, проектного менеджменту або управління навчальним закладом та вміють їх застосовувати з метою ефективного інноваційного управління підприємствами, організаціями та установами. Весь освітній процес відбувається у комфортному інноваційному освітньому середовищі, де панує атмосфера взаємодії та партнерства. Впроваджуються сучасні підходи та принципи до навчання.
Перспективи працевлаштування. Зазначені освітньо-професійні програми готують до роботи як у державних, так і в приватних закладах різного типу, де на сьогодні існує значний попит щодо грамотних управлінців, спроможних розробляти і успішно реалізувати стратегію розвитку закладу, керувати економічними складниками його діяльності, координувати взаємодію суб’єктів освітнього простору на всіх рівнях.
Контактна інформація:
Не втрачайте шанс отримати якісну освіту та стати висококваліфікованим фахівцем!
Пресслужба Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка