Запорізькій контакт-центр «15-80» отримав рекордну кількість звернень за липень
Протягом липня міський контакт-центр «15-80» прийняв рекордну кількість звернень – 12274. Це майже наполовину більше, ніж раніше. Найбільше заявок від жителів міста стосувались служби обслуговування електромереж.
Про це повідомили в Запорізькій міській раді.
Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувались:
- служби обслуговування електромереж – 3950;
- магістральних водоводів зовнішніх мереж -2135;
- інженерних мереж – 2111.
Всі звернення містян передані на розгляд до органів місцевого самоврядування та надавачів послуг.
Загалом з початку поточного року 62728 звернень від запоріжців.
Контакт-центр «15-80» працює цілодобово без вихідних. Надіслати заявку можна у бідь-який зручний спосіб:
- за номерами 15-80 (зі стаціонарних телефонів) та (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80 (з мобільних);
- через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням;
- через особистий кабінет на порталі міського контакт-центру «15-80» за посиланням.
Як раніше писав 061, у Запоріжжі водій вистрілив з травматичного пістолета у пішохода.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію