На станціях київського метро тимчасово не працювали комплекси самообслуговування
З технічних причин на станціях столичного метрополітену тимчасово не працювали комплекси самообслуговування.
Про це у Телеграмі повідомила пресслужба КМДА, передає Укрінформ.
«З технічних причин на станціях метро тимчасово не працюють комплекси самообслуговування», – йдеться в повідомленні.
Зазначається, що фахівці вже працюють над оперативним відновленням роботи обладнання. Орієнтовно для усунення несправності потрібно 30 хв.
У КМДА зауважили, що про повне відновлення роботи терміналів буде повідомлено додатково.
Наразі сплатити за проїзд можна: транспортною картою; qr-кодом, згенерованим у застосунку Київ Цифровий; безконтактною банківською карткою; мобільним додатком ApplePay або Google Pay.
Пізніше роботу комплексів самообслуговування відновили на всіх станціях Київського метрополітену.
Як повідомляв Укрінформ, на станції метро «Шулявська» у Києві 19 березня фахівці розпочали капітальний ремонт ескалатора.