Які речі пасажири частіше забувають в поїздах «Укрзалізниці»: що робити у разі втрати
«Укрзалізниця» знаходить і повертає власникам 63% речей, забутих у поїздах під час мандрівки. Від початку року пасажири 1370 разів звертались до контактного центру компанії з проханнями знайти загублені речі.
Про це повідомили в пресслужбі Укрзалізниці.
Найчастіше пасажири забувають у поїздах гаманці, іграшки, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники та ключі. Тому варто перед виходом з вагона зайвий раз провести «переоблік» саме цих речей у кишенях і валізах.
«Номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, тепловізор, рулон лінолеуму, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння, шахова дошка — що ми тільки не розшукували у вагонах», — розповіли в компанії.
Там пояснили, якщо ви загубили в поїзді «Укрзалізниці» дуже важливу для вас річ — не хвилюйтесь, опишіть її за формою: https://services.uz.gov.ua/lost-and-found, або звертайтесь до контакт-центру Укрзалізниці за номером 0 800 503 111, залишайте повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку, пишіть у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію