Що робити, коли в супермаркеті на ціннику одна цифра, а в чеку — інша
Іноді трапляється, що на касі в супермаркеті ми виявляємо, що ціна в чеку та на ціннику відрізняється. Мало, хто знає, але для таких ситуацій створили Закон України «Про захист прав споживачів».
Про це повідомляє сайт 056 з посиланням на Держпродспоживслужбу.
Згідно з документом, споживач має право на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Вона повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи. І в тому числі повинна містити дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції.
Щодо ціни на ціннику, мають бути дотриманні такі пункти:
- продавець (виконавець), який реалізує продукцію, повинен обов’язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї продукції;
- написи щодо ціни реалізації продукції мають бути чіткими і простими для розуміння;
- ціна продукції повинна включати в себе всі податки та неподаткові обов’язкові платежі, які відповідно до законодавства сплачуються споживачем під час придбання відповідної продукції;
- суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі, зобов’язані реалізовувати товари за умови наявності цінника на товар — Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
І у разі, коли споживач бачить одну ціну на ціннику певного товару та хоче сплатити саме цю ціну, проте на касі під час розрахунку виявляється, що ціна на товар є іншою, тоді необхідно звернутися до адміністрації магазину з вимогою повернення різниці між ціною на ціннику та ціною, зазначеною у чеку.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію