Аварійне відключення світла: чому не працює мобільний інтернет
Абоненти одного із провайдерів інтернету в Україні помічають, що під час відключення світла зв’язок не ловить половину часу. При цьому швидкість передачі даних через мобільний є дуже низькою.
Про це повідомляє сайт 056 з посиланням Facebook-сторінку «Київстар».
Один з абонентів поскаржився, що спочатку тариф був 200 грн, а тепер 300 грн: «Ні, щоб зменшити тариф за таких умов, так його ще збільшили. Доведеться переходити на іншого оператора та провайдера».
У «Київстар» у відповіді на коментар наголосили, що роблять усе можливе, щоб українці залишалися на зв’язку.
«Для надання мобільного інтернету необхідно більше постійної потужності для запуску обладнання, яке іноді неможливо задіяти в аварійному режимі, тому пріоритет насамперед надається «голосу» (мобільному зв’язку), щоб ви якомога довше залишалися на зв’язку», — зазначили в компанії.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію