У Полтаві не вистачає водіїв, щоби випустити на маршрути всі справні тролейбуси
Через зростання цін на пальне приватні перевізники відмовилися виходити на маршрути. Тому тролейбуси переповнені пасажирами, але частина машин стоять у депо
Сьогодні на маршрути Полтави не виїхав приватний транспорт. Через те, що автобусів в місті взагалі немає, то розвозити пасажирів можуть лише тролейбуси. Сьогодні вони були переповнені й інколи навіть ламалися під натиском людей. Так, сьогодні на зупинці «Млинзавод» у тролейбуса «Богдан» зламався пневмоелемент, через що машину довелося буксирувати.
Детальніше про ситуацію розповів директор КП «Полтаваелектроавтотранс» Євгеній Зайцев:
— На тролейбусі вибухнув пневмоелемент. Ми його відремонтували, зараз тролейбус на лінії. З таким перевантаженням ми будемо мати збільшення технічних проблем. Чи були сьогодні інші поломки — наразі не можу сказати. Через день-два можуть зламатися двері, шини й таке інше. Було у нас таке, що навіть скло видавлювали.
Полтавці помітили, що в депо стоять близько 20 справних тролейбусів. Вони б могли розвантажити пасажирський трафік, але їх не випустили на маршрути тому що у підприємства не вистачає водіїв.
— Зараз ми випускаємо 48 тролейбусів. Є обмеження по водіях тролейбусів. Є у нас мобілізаційні заходи, які стосуються війни. Скільки робочих тролейбусів стоїть у депо, я так не можу сказати. Ми можемо і 56 тролейбусів випустити, і більше. Технічно це не проблема, але немає особового складу.
Наприкінці 2021 року «Полтаваелектроавтотранс» підписав угоду з обласним центром зайнятості щодо навчання водіїв тролейбусів на базі комунального підприємства. Курси планували запустити цього року, але через війну ці плани вчасно не вдалося реалізувати.
— Ми зараз займаємося цією проблемою — курси водіїв. Ті водії-наставники, які будуть навчати, проходять тестування у відповідних державних органах. Ця програма не зупинилася, намагаємося її реалізувати. Були проблеми, бо військовий стан, місяць-півтора ми нічого не робили. Зараз працюємо по програмі, будемо випускати водіїв. Сподіваюся, що до кінця року якусь групу, можливо, наберемо.
Цікаво, що рівно 3 роки тому, 13 травня 2019 року ІВ «Полтавщина» випустила статтю зі схожим змістом. Тоді перевізники вимагали підвищити тариф і не виходили на маршрути, а переповнені тролейбуси ламалися на ходу.
Враховуючи дефіцит палива і зростання цін, цього року перевізники називають достатнім для повноцінної роботи тариф у 25 грн.
, «Полтавщина»