Пошук роботи під час війни: ТОП-5 гарячих вакансій в Дніпрі
Триває сімдесят шоста доба героїчного протистояння Українського народу російському воєнному вторгненню. Через війну багато українців втратили роботу, а через вимушену евакуацію більшість роботодавців не мають змогу закрити існуючі вакансії. Редакція 056 підібрали ТОП-5 гарячих пропозицій на ринку праці Дніпра.
Якщо вам зустрічається прийнятна гаряча вакансія або вакансія VIP-компанії, не втрачайте шанс, відгукайтеся на них.
Кондитер-универсал
(14 000 – 19 000 грн)
Компанія розшуку співробітника на повну та неповна зайнятість. Досвід роботи від одного року.
В кондитерский цех триває набір співробітників на посаду кондитер-універсал.
Заработня платня розраховується від відпрацювання за кг раз у тиждень.
Роботодавець пропонує роботу у дружньому колективі у великому комфортно у цеху у екологічній зеленій місцевості.
Співробітника готові навчати та пропонують кар’єрне зростання. До місця роботи доставляє корпоративний транспорт.
Графік работи 5/2 чи 4/2 c 7.00 до 17.00
В обов’язки входить:
- виготовлення тортів, тістечок та півфабрикатів.
- дотримання стандартів и технологій виготовлення продукції.
Менеджер територіальний
Один з найбільших роботодавців України запрошує до своєї команди «Менеджера територіального».
Команда — це вмотивовані до успіху фахівці, яким важливе досягнення бізнес-результатів компанії.
Від успішних кандидатів роботодавець очікує:
- освіта (молодший спеціаліст, бакалавр; спеціаліст, магістр)
- досвід роботи управління мережею від 1 року (роздрібні мережі, логістика, банки);
- знання локального ринку, його кон’юнктури, особливостей і специфіки, перспектив розвитку та потреб регіональних споживачів;
- управлінські навички планування, постановка задач, контроль, мотивація;
- вміння працювати на результат, бажання вдосконалювати та робити український сервіс кращим;
Ключові завдання на посаді:
- виконанням планів продажів та планів розвитку мережі у підпорядкованих відділеннях поштового зв’язку, надалі — «ВПЗ»;
- забезпечення показників операційної ефективності ВПЗ, що входять до ввіреної території: збільшення доходів, скорочення операційних витрат на ВПЗ;
- забезпечення показників ефективності кожного операційного працівника, задіяного в процесі надання послуг та обслуговування користувачів;
- контроль за виконанням ввіреними ВПЗ вимог, щодо об’ємів продажів та якості обслуговування клієнтів;
- навчання технікам ефективних продажів, стандартам обслуговування персонал ВПЗ;
- забезпечення та контроль за виконанням стандартів якісного обслуговування клієнтів;
- постійне відвідування ВПЗ, заповнення та аналіз чек-листів, фото фіксація.
Компанія пропонує:
- гідний рівень заробітної плати + бонуси за виконання планових показників;
- офіційне працевлаштування, дотримання підприємством всіх вимог законодавства;
- компенсація пального
- навчання, перспективи професійного та кар’єрного росту;
- креативний та дружній колектив професіоналів, об’єднаних спільною метою впровадження якісних змін у наймасштабніший компанії України!
SEO-спеціаліст
(18 000 – 25 000 грн)
Компанія розширює свою команду і зараз в пошуках SEO спеціаліста.
Компанія займається створенням і веденням власних highload e-commerce проектів в Україні та Європі (Польща, Німеччина, Італія, Франція, Великобританія) розвиваючи і просуваючи понад 25 власних інтернет-магазинів.
Що потрібно робити:
- Формувати SEO стратегію проектів;
- Прогнозувати результати роботи та складати короткострокові та довгострокові плани;
- Формировати ТЗ на контент для проектів та аутріча;
- Самостійно розвивати проекти, розподіляти та контролювати завдання між суміжними спеціалістами — копірайтерами, лінкбілдерами, програмістами, контент менеджерами;
- Проводити аудити, формувати ТЗ і контролювати реалізацію;
- Формувати семантичне ядро проекту, кластеризувати його і проектувати структури сайтів;
- Аналізувати сайти конкурентів і застосовувати їх кращі практики на своїх сайтах;
- Аналізувати вплив не профільних факторів на ранжування сайтів;
- Робота в команді;
- Презентувати результати;
Кого шукає компанія?
- Досвід роботи в SEO від 1 року;
- Наявність кейсів успішного просування проектів;
- Творче мислення, здатність продумувати і реалізовувати нестандартні кейси;
- Уважність до деталей і системне мислення;
- Самонавчання, читання профільних статей, висування нових гіпотез щодо просування проектів;
- Уміння працювати з Ahrefs, Search Console;
- Вітається вміння працювати з GTM, Google Data Studio;
- Базові знання HTML, CSS, JS.
Оплата праці:
- Гарантована ставка — 18 000 — 25 000 грн. за результатам співбесіди;
- Своєчасна виплата заробітної плати 2 рази в місяць — аванс і заробітна плата.
- Графік роботи: Пн-Сб з 9−00 до 18−00 дистаційна робота.
Що пропонує компанія:
- Простір для креативу та нових поглядів;
- Впровадження Ваших ідей;
- Постійне навчання і можливість розвитку своїх навичок і компетенцій;
- Знижки на нашу продукцію для співробітників компанії;
- Офіційне працевлаштування;
- Цікаві та драйвові завдання.
Бухгалтер
М’ясокомбінат є одним із лідерів виробництва ковбас та м’ясних делікатесів в Україні.
Запрошуємо взяти участь у конкурсі на вакансію Бухгалтер
До задач буде входити:
- проведення прибуткових та податкових накладних;
- контроль відповідності первинної документації;
- реєстрація податкових накладних у MEDOC;
- проведення звірок з постачальниками;
- облік послуг сторонніх організацій;
- ведення складського обліку.
Компанія пропонує:
- роботу в успішній команді;
- можливість професійного та особистісного зростання;
- конкурентну заробітну плату;
- доставку транспортом підприємства.
Очікування від кандидата:
- досвід роботи на аналогічній посаді;
- впевнений користувач ПК;
- уміння працювати з великим обсягом інформації;
- пунктуальність, уважність.
Заступник головного механіка (ковбасне виробництво)
Крупна торгово-виробнича компанія — провідний український виробник ковбасних виробів запрошує на роботу «Заступника головного механіка ковбасного обладнання».
Вимоги:
- освіта незакінчена вища, вища;
- досвід роботи (механіком) 3−5 років (ковбасне виробництво);
- досвід ремонту та налагодження виробничого обладнання;
- вміння працювати у команді та самостійно.
Посадові обов’язки:
- здійснювати регулярний огляд приміщень та територій підприємства з метою виявлення потреб у поточному ремонті, профілактиці, профілактичному обслуговуванні обладнання;
- виконувати роботи з усунення несправностей, проводити профілактичні огляди обладнання та обладнання;
- виконувати дрібний терміновий ремонт та планові ремонтні роботи з модернізації та налагодження виробничого обладнання.
Компанія пропонує:
- графік роботи: 5/2 з 8.00−17.00;
- роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
- популярний, конкурентний продукт;
- забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
- наявність можливостей для професійного та кар’єрного зростання, допомогу колег і керівників у адаптації;
- безкоштовне харчування;
- оформлення згідно з КЗпП;
- можливість кар’єрного росту;
- стабільну заробітну плату.
Надсилайте своє резюме або телефонуйте за тел. 050 320 13 48