Роботизована КПП з одним зчепленням: недоліки та переваги
В Україні стає все більше і більше автомобілів з роботизованими коробками передач з одним чи двома зчепленням. Покупців цікавить, що можна чекати від них і наскільки вони взагалі надійні. Сьогодні ми розповімо про переваги й недоліки "робота" з одним зчепленням.
Почнемо з того, що роботизована коробка – це фактично звичайна МКПП з пристроями, які включають і вимикають зчеплення, вибирають потрібну передачу. Вона працює за тим же принципом, що і "механіка", правда, у неї роботою зчеплення завідують сервоприводи. Вона підійде водіям, яким треба, щоб хоч щось переключало передачі за них.
Переваги
У роботизованої коробки передач з одним зчепленням є кілька переваг, про які говорять водії. Насамперед, потрібно сказати, що вона цілком надійна, ну а якщо зламається, то її досить легко полагодити (хоча, звичайно, все відносно). Якщо порівнювати з "механікою", то у неї підвищений ресурс зчеплення, а якщо порівнювати з варіатором, то їй потрібно менше масла.
Врахуйте, що всі "роботи" важать менше, ніж "автомати". Вони також дешевше і економічніше (автомобіль з "роботом" витрачає приблизно на 7-10% менше палива, ніж з МКПП).
Недоліки
Водії, які їздять на машинах з "роботом" з одним зчепленням, відзначають, що може відбуватися відхід назад, чого немає у "автомата". Крім того, така коробка страждає "тугодумієм", можуть бути ривки при перемиканнях, а на підйомах з-за перегріву часто розмикається зчеплення.
При купівлі б/в автомобіля з такою коробкою передач обов’язково слід провести тест-драйв. Після цього заженіть машину на СТО для повної діагностики коробки.
The post Роботизована КПП з одним зчепленням: недоліки та переваги appeared first on Today.ua.