ТОП-5 міфів про ГБО
В Україні хочуть зрівняти акцизи на всі види палива, що призведе до збільшення вартості автогазу. Поки ж цей вид палива продовжує залишатися самим недорогим в нашій країні. Багато автомобілістів переводять свої машини на скраплений газ. Пропонуємо вашій увазі ТОП-5 міфів про ГБО.
Газ не пахне
У природний і нафтовий газ спеціально додають одорант з різким запахом. Це робиться для того, щоб люди могли відчути витік газу. Тому якщо ви відчуєте характерний запах — відразу зверніться в автосервіс.
Крім того, запах буде, якщо у машини немає каталітичного нейтралізатора відпрацьованих газів. Зазвичай його вирізають на старих авто.
У 60-літровий балон влізе 60 літрів газу
Насправді в такий балон поміститься приблизно 50 літрів газу. Справа в тому, що газ має здатність розширюватися. Тому залишають деякий запас у вигляді вільного простору (приблизно 15% від обсягу бака). Кожен балон має мультиклапан.
Газ продовжує ресурс двигуна
Насправді це не так. Але і його шкода теж перебільшена. Газ трохи краще бензину відноситься до поршневої групі і трохи агресивніше до випускних клапанів.
Термін служби масла при роботі двигуна на газі збільшується. Але так як при згорянні газового палива утворюється більше води, то вона за певних умов може потрапити в масло, погіршуючи його характеристики.
Обладнати ГБО можна будь-яку машину
Дійсно, встановити газоболонние обладнання можна на будь-який автомобіль, але іноді в цьому просто немає сенсу. Наприклад, навіщо переводить на газ економну малолітражку?
Невигідно встановлювати ГБО на нові авто, так як можна позбутися гарантії на двигун. А машини з дизелями взагалі краще не чіпати (занадто дорого).
Цін ГБО можна їздити скільки завгодно
Насправді ГБО потрібно час від часу регулювати, змінювати фільтри. Тому їздити скільки завгодно не вийде.