Gorozhanin.com.ua

“Коли клієнт став невигідним”: ПриватБанк потрапив у черговий скандал

19 мая
16:16 2020

ПриватБанк останнім часом доволі часто опиняється в центрі скандалів через невдоволені відгуки клієнтів. Так, нещодавно на сайті Мінфіну з’явився черговий негативний відгук про ПриватБанк.

Так, чоловік розповів, що вирішив взяти участь в промо-акції “Без стейків сумно, а без кеша – вігідно!”. В рамках цієї акції учасники могли отримати кешбек за оплату покупок в інтернеті.

“Були виконані умови акції, які були озвучені в правилах на момент моєї реєстрації в ній: зробив оплату в інтернеті із застосуванням платіжної картки Мastercard, які потрапляють під дію пункту 2.1.3 і не потрапляють під дію пункту 2.3 умов акції, без використання Приват24”, – повідомив клієнт.

Однак кешбек від банку, за його словами, так і не надійшов, а у відповідь на його скаргу в банку відповіли, що операції оплат комунальних послуг і послуг мобільного зв’язку на інтернет-порталі платіжної системи Portmone.com не є операціями для виконання умов акцій.

“Ця відповідь суперечить їх же правилам… Організатор акції ПриватБанк і його партнер Mastercard по відношенню до просунутих учасників акції повели себе недобре. Нічого не заважає банку або його партнеру в подальшому кинути своїх клієнтів, коли клієнт стає невигідним для них”, – заявив чоловік.

Нагадаємо, раніше клієнт ПриватБанку повідомив, що з його рахунку було безпідставно знято 500 грн.

The post “Коли клієнт став невигідним”: ПриватБанк потрапив у черговий скандал appeared first on Today.ua.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/acoareis/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Росіяне, що зі світлом? На росії лунають вибухи

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.