Як водії визначають несправність за кольором вихлопу
Зміна кольору диму з вихлопної труби свідчить, що у двигуна автомобіля з’явилися певні проблеми. Досвідчені водії можуть (правда, не у всіх випадках) за кольором вихлопу визначати несправність…
Від світло-сірого до темно-сірого або чорного
Такий колір вихлопу може з’явитися з різних причин, починаючи від несправності паливної апаратури до втрати герметичності системи впуску повітря. Якщо паливо-повітряна суміш занадто багата (надлишок палива), то дим переходить в темні відтінки сірого, а якщо збіднена (надлишок повітря), то в більш світлі відтінки сірого.
Сизий дим
Такий дим свідчить, що в циліндрі відбувається активне згорання масла. Але як воно туди потрапило? Наприклад, через знос поршневих кілець або маслозйомних ковпачків. Якщо сизий дим ви бачите постійно, то, мабуть, проблема з поршневими кільцями. Якщо сизий дим тільки при пуску холодного двигуна, то це вказує на проблему з маслос’емними ковпачками.
Ще одна причина сизого диму – проблема з системою вентиляції картерних газів. В цьому випадку масло активно потрапляє у впускну систему двигуна.
Густий білий дим
Такий колір диму свідчить про потрапляння охолоджувальної рідини в камеру згоряння. Чому це відбувається? Наприклад, через тріщини в блоці циліндрів, гільзи або голівці блоку.
Якщо густий білий дим зникає через кілька хвилин після запуску мотора, то, значить, ніякої проблеми немає. Так відбувається після холодного пуску в сиру погоду. Крім того, такий колір диму може бути на кілька хвилин і під час руху на прогрітому дизельному двигуні, коли починає працювати система регенерації сажового фільтра.
The post Як водії визначають несправність за кольором вихлопу appeared first on Today.ua.